اوکامی

گرگ نوشت ...

اوکامی

گرگ نوشت ...

اوکامی

سکوت را دوست دارم

شاید مرهمی باشد

مرهم برای زخمی که از آن می نالم

دوست دارم همه جا سیاه باشد

من سیاه را دوست دارم

من یک رنگی را دوست دارم

حتی اگر سیاه باشد ;

همیشه سایه بودم

ولی شاید این بار

در این سیاهیُ سکوت

خودم باشم . . .

شاید . . .


ŌKAMI
( 狼 )

آخرین مطالب

پارو بزن

سه شنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۳۱ ب.ظ


پارو بزن ، پارو بزن قایقت را

به آرامی ، در مسیر رودخانه

شاد و بی خیال

که زندگی رویایی بیش نیست.

 

پارو بزن ، پارو بزن قایقت را

از میان فاضلاب های سمی

شاد و بی خیال

با لبخند .
 

پارو بزن ، پارو بزن قایقت را

به آرامی ، در مسیر رودخانه

وبه مواد شیمیایی

که آب را به رنگ سبز در می آورند ، نگاه کن .
 

پارو بزن ، پارو بزن قایقت را

از میان روغن های ریخته

شاد وبی خیال

به راستی ، خوش نمی گذرد؟

 

پارو بزن ، پارو بزن قایقت را

به آرامی ، درمسیر لجن زار

وبه ماهی های کوچک

که می میرند و روی آب شناور می شوند ، نگاه کن .
 

پارو می زنیم ، پارو ، پارو ، پارو

شاد و بی خیال ، از میان روغن های ریخته

لاستیک های کهنه ، مفتول های زنگ زده

قوطی های آبجو، ظرف های کیک

فنجان های پلاستیکی و ورقه های آلومینیومی .

 

ما فقط پارو می زنیم ، پارو می زنیم قایقمان را

به آرامی ، از میان پلیدی ها .

و هیچ کس ، هیچ کس ، هیچ کس ، هیچ کس

حتی ذره ای به این موضوع اهمیت نمی دهد .
 

پارو بزن ، پارو بزن قایقت را

به آرامی ، در مسیر رودخانه

شاد و بی خیال

که زندگی رویایی بیش نیست .


" شل سیلور استاین "

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی